Saker jag såg i skogen... och besatt, jag?

Den där skogspromenaden innehöll en hel del vackra saker på bara 30 minuter. :-) Och det är kul att nu har jag börjat bygga en egen bildbank. Jag kan illustrera mina alster själv!


Finstämt...

Dessutom har vi upptäckt att vi vill ha bättre objektiv till den nya kameran, så nu har jag lagt bud på lite olika varianter på Tradera och bevakar just nu en auktion som går ut i natt. Jag orkar knappast vänta ut den, eller... :-)



Det är vackert i mina hemmakvarter!!! Och jag vill jag fotografera mera...

Kommentarer
Postat av: Gråbossen

Mera bilder lotta! Hur var konserten?

2009-06-25 @ 18:16:48
URL: http://grabossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0