Badtider

Det är ju den tiden på året när man kan få för sig att åka och bada. Nu är jag en badkruka som helst vill att det ska vara varmt i vattnet men i onsdags körde jag i alla fall d.ä till Kåsjön. Med mig hade jag naturligtvis kameran, fototidningar att bläddra i och dessutom mimls badkläder, för han skulle ansluta efter jobbet.
Så här såg det ut från "vår" plats vid sjön.

Kåsjön om kvällen, runt 19. Det är fortfarande 25 grader i luften. Det är sommar.


Vi provar mycket nu med vår kamera. Jag håller dessutom på och lär mig att använda GIMP 2. Fördel nummer 1 med det programmet är att det inte kostar skjortan och 50, samtidigt som jag får det mesta av det som finns i Photoshop Elements. Är det någon funktion jag saknar kan jag leta på nätet efter programsnuttar som fixar det jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0