Väntar, och väntar, och...

Det är lördag och då kommer det ingen post. Jag väntar på ett paket med makroringar till kameran. Det är jobbigt att vänta och det blir inte bättre av att det är helg och jag vet att det inte kommer någon post. *suck*
Det är tur att den utrustningen jag har räcker rätt långt som den gör.

Något jag hittade i naturen.

Det är roligt att sitta och titta på bilderna jag tagit och jobba lite med dem. Kanske förstärka färger eller ta bort något i kanten som man inte vill ha med.
Under tiden jag jobbar har jag Spotify på. För tillfället är det mycket Social Distortion eftersom känslan efter West Coast Riot inte riktigt släppt. Jag vet inte om det funkar men jag lägger med en Spotify-länk till en av deras låtar så OM den funkar kan du provlyssna.


http://open.spotify.com/track/2FOm4RUDymWyGVGMGAuBOP

Kommentarer
Postat av: Gråbossen

Måste ju ha en inbjudan till Spotify first. ;-)Du får berätta om mellanringarna sedan så kanske jag också skaffar mig sådana.

2009-07-04 @ 21:34:13
URL: http://grabossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0