Kameran och jag

Det är runt tre veckor sedan vi blev med en "riktig" kamera, jag och miml. Skillnaden mellan den här och den lilla kompaktdigitalkameran är otrolig. Jag har tagit fler bilder under tre veckor än vad jag gjorde under ett år med den gamla. Mycket beroende på möjligheterna, som att fånga motiven på ett bättre sätt eller att jag kan leka med redigering redan i kameran. Under skogspromenaden i Helsjön provade jag det svartvita läget också. Det är fantastiskt vad det kan göra om man tar bort färgen från ganska enfärgade motiv.


En liten sväng i skogen och där stod de, dessa hemliga typer... (Någon som minns biologin på högstadiet?)

Jag återkommer med fler trevliga bilder från skogen. (Jag ska bara GIMPA dem först. ;-) )

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

hihi taack :D

2009-06-17 @ 22:15:22
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0