West Coast Riot!!!

Det viktigast för dagen är nog gårdagen. Jag och d.ä var på WCR och lyssnade på musik, käkade thaimat och gjorde lite annat kul. Tyvärr vågade jag inte försöka ta med mig kameran in så det blev inga bilder på "insidan". Vi såg en del utav cirkusen också, men jag gick ut när det blev dags för svärdsslukerskan, d. ä när det blev dags för fakiren. Killen med glaskulan var fantastisk och det numret får gärna Carl-Einar köpa in till nästa sommar. D.ä är lite besviken dock, det blev ingen krokodil-yakitori utan i stället blev det kyckling satay från Lai Thai.  MEN den totala upplevelsen var så överväldigande att vi har spelat Social Distortion-albumet flera gånger i dag och d.ä funderar på hur han ska kunna förklara sin överarm för farmor i helgen. :-)



 Så fin den blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0